وبلاگ ِ مكمل ِ اين وبلاگ :

۱۳۸۹ بهمن ۱۱, دوشنبه

3%

 هوالخلاق

3%
آن كه گوهر ذات خود را تباه كرده است
چه بهره اي از زندگي برده است ؟!
( كلمه ي سوم از كتاب ِ " صد کلمه در معرفت نفس" نوشته ي علامه حسن زاده آملی )

حسابداران ِ جان گفتند:
بدهكارم!
در عجب مات شدم
مات ِ تيره
باورم هرگز نشد
من همان شهره ي شهر
به تجارت ، به كتاب
من كه مغروقم در اين سود و زيان  ِ كسب و كار
طي ِ اين 
بيست و دو سال و شش ماه
گوهر ِ جان  ِ خودم را
بفروختم به هيچ ؟!
عمر ِ من رفت
بهره اش هيچ؟!
باورم اول نشد
باورم كم كم گشت
باورم كم كم شد
و سپس
بانگ زدم
 سبحانك اني ...

اللهم عجل لوليك الفرج... .
ارادتمند : a min

۴ نظر:

  1. در دل خویش طاهره گشت و نجست جز ترا
    صفحه به صفحه لا به لا پرده به پرده تو به تو

    پاسخحذف
  2. هوالخلاق

    سلام بر ناشناس ِ ارجمند :

    احتمالا ميدونيد اين شعر رو چه شخصي سروده اند ؟!

    :)
    وز میان خنده‌هایم تلخ
    و خروش گریه‌ام ناشاد
    از درون خسته سوزان
    می‌کنم فریاد، ای فریاد، ای فریاد...
    " م.اميد"


    اللهم عجل لولیک الفرج... .
    ارادتمند : a min

    پاسخحذف
  3. سلام بر صابر ِ ارجمند :

    بله...
    سبحانك اني كنت من الظالمين... .
    التماس دعا... .

    اللهم عجل لولیک الفرج... .
    ارادتمند : a min

    پاسخحذف